Vil du arbeide med fremtidens meetings & events software?

Qondor er en administrasjonsplattform for administrasjon av større møter, seminarer, gruppereiser og events, og er i daglig bruk blant verdens største leverandører av slike tjenester. Qondor er i sin helhet eid og utviklet av Revio AS i Norge, og grunnet sterk vekst i kundemasse søker vi nå nye medarbeidere som lever og ånder for å implementere effektive prosesser hos våre kunder.

Stillingens navn: Customer Success Specialist.

Arbeidsoppgaver:

  • Delta i implementeringsprosesser av Qondor hos nye kunder.
  • Opplæring av kunder i bruk av Qondor.
  • Være primære kontaktpunkt for våre kunders superbrukere (1. linje support).
  • Være kundenes representant i videreutvikling av produktet.

Kvalifikasjoner:

  • Du er nysgjerrig og imøtekommende, og brenner for å finne gode løsninger.
  • Du er strukturert, og dermed heller ikke redd for å ha mange baller i luften samtidig.
  • Du behersker flere språk, og minst norsk og engelsk flytende både skriftlig og muntlig.
  • Du er over snittet god med datamaskinen. Vi er ikke på jakt etter en programmerer, men det er viktig at du raskt både setter deg inn i og forstår hvordan programvare fungerer.
  • Du behersker touch-metoden, og anser deg selv som rask på tastaturet.
  • Du skjønner hva det går i når man skal arrangere et arrangement eller event, og helst har erfaring fra tidligere jobber hvor arrangement har inngått i arbeidsbeskrivelsen.
  • Utdannelse er mindre viktig, er du rett person så får du jobben!

Vi kan tilby:

  • Konkurransedyktige vilkår og betingelser.
  • Mulighet for hjemmekontor noen dager i uken.
  • Innovativt arbeidsmiljø i sentrale lokaler i Vika i Oslo.
  • Mulighet til å jobbe med store internasjonale aktører i reiselivsmarkedet.
  • Mulighet til å reise rundt i Europa for å gjøre on-site training samt være tilstede på messer.

Interessert? Send søknad via e-post til nils@qondor.com.

Søknadsfrist: 1. juni

Qondor – www.qondor.com

Revio AS